GALIZA | Parlamento apoia por unanimidade solicitar adesão à CPLP

DO TEXTO:
Foto Portal Splish Splash
Parlamento da Galiza apoia por unanimidade solicitar adesão à CPLP

A mesma resolução parlamentar insta a Junta a desenvolver de maneira efetiva a Lei Valentim Paz-Andrade

O Parlamento da Galiza aprovou por unanimidade apoiar a adesão do país à Comunidade de Países de Língua Portuguesa. Este apelo está recolhido numa das resoluções aprovadas pola Câmara galega no recente debate de política geral, a qual insta também a Junta a desenvolver de maneira real a Lei Paz-Andrade e convocar vagas docentes de Português.

A dita resolução, número 12 das 53 submetidas à votação, foi apresentada polo grupo parlamentar do Bloco Nacionalista Galego (BNG) e recebeu o apoio das 73 deputadas e deputados presentes.

A seguir reproduzimos o conteúdo literal da resolução aprovada:

“12.ª Resolución

O Parlamento insta a Xunta a adoptar as medidas que sexan necesarias, antes de finalizar a presente lexislatura, para impulsar a solicitude de admisión de Galicia como membro na Comunidade dos Países de Lingua Portuguesa. Así mesmo, insta o Goberno galego a desenvolver de maneira real e efectiva a Lei Paz Andrade para o aproveitamento da lingua e cultura portuguesas convocando prazas docentes de portugués na vindeira oferta pública de emprego dirixida ao ensino e a dotar de orzamento nas contas para 2019 a aplicación desta lei.”

In PGL.gal

------------------------------

Julio Iglesias - Un canto a Galicia

POSTS RELACIONADOS:
Enviar um comentário

Comentários